Berita Industri
Rumah

Berita

Berita Industri

India untuk Naikkan Tarif di Laras Modul 40%

India untuk Naikkan Tarif di Laras Modul 40%

  • 2020-06-28




India to Raise Tariff on Photovoltaic Modules to 40%


India Kekuatan dan Energi Terbarukan Menteri R. K. Singh berkata mulai dari ogos, kerajaan pada mulanya akan mengenakan tarif asas 20%-25% pada umum modul dan 15% pada sel suria , berharap untuk meningkatkan dua tarif untuk 40% dan 30% masing-masing dalam satu tahun.


Dengan permintaan untuk produk yang berkaitan dan peralatan di dalam negeri umum industri , Perusahaan china kira 85% untuk 90% pasar saham. Ini bergerak adalah terikat untuk mempunyai kesan yang besar di China umum pasaran. Menteri mengatakan bahwa India dengan teliti akan memeriksa apa-apa diimport peralatan.


Menteri uni eropa berkata: "Kami domestik kapasiti pengeluaran yang tidak mencukupi, jika tidak, kita tidak perlu untuk import mana-mana peralatan."


Bercakap pada online persidangan akhbar, Singh berkata dia telah menafikan kebimbangan tentang India keupayaan untuk mencapai 175 GW tenaga kapasiti oleh 2022. Singh kata yang baru-baru ini 2 GW SECI tawaran terlebih langganan oleh hampir 2,5 GW. Dia berkata: "Oleh 2022, kita akan mencapai tujuan kami. Tidak ada keraguan tentang ini."


Menteri Kekuatan dan Energi Terbarukan juga berkata oleh 2030, bahagian bukan fosil energi generator yang telah dibina dijangka melebihi yang tradisional haba generator. Menjelang akhir tahun 2020, bahagian daripada konvensional kuasa generasi kapasiti akan mencapai 37%.








Hak cipta © 2021 FXPOWER CO.,LIMITED.Semua Hak Cipta. Powered by dyyseo.com

Rangkaian IPv6 disokong

Rangkaian IPv6 disokong

atas

Menghantar Mesej

Menghantar Mesej

    Jika kau tertarik dengan produk kami dan ingin tahu lebih lanjut,silakan tinggalkan pesan di sini,kami akan membalas anda dengan seberapa segera seperti yang kita boleh.